Derfor skal du samle alle dine betalingsløsninger hos én leverandør
At kunne tage imod betaling for produkter og ydelser er en nødvendighed som erhvervsdrivende. Det er måden hvorpå det gøres der varierer. Vi mener, at du bør vælge den enkle måde og samle alt, der handler om betalinger, et sted. I denne artikel vil vi fremhæve fordelene ved at vælge én betalingsleverandør - både for dig og dine kunder!
Fordelene er mange ved at have dine betalingsløsninger samlet hos én leverandør.
1. Start småt - og skalér op
I opstartsfasen kan det være svært at vide, hvordan din kundebase ser ud, hvilke produkter eller ydelser der sælger bedst, og om det reelle salg lever op til forventningerne. Derfor er det praktisk at kunne starte småt og derefter skalere op, når du føler dig sikker og ønsker at udvide. Begynd med en betalingsterminal og supplér med flere senere, eller lej en ekstra i en kortere periode. Måske har du en butik og vil prøve at udvide med en webshop? Intet problem, hos os kan du skalere op og ned. Vi tilbyder både online betalinger og i butikken. Vi tilbyder de mest almindelige betalingsmetoder, herunder digitale wallets som Apple Pay og Google Pay,og de er alle inkluderet. Tilpas det efter din virksomhed og behov.
2. Pålidelig partner
Betalingsløsningen, der håndterer dine køb, skal bare fungere, for du vil ikke gå glip af salg på grund af systemnedbrud. Det er også vigtigt, at pengene kommer ind på din konto til tiden. Indgå en aftale med en betalingsleverandør, som du kan stole på, med rimelige vilkår, og som tager sig af sine kunder. Med pålidelige systemer og en af de største kortindløsning i Norden har vi erfaring med at håndtere store transaktionsvolumener hver dag, året rundt. Vi tager vare på dig og dine kunder.
3. Sikre betalinger
Ved du, hvilke regler og EU-direktiver der gælder for forskellige betalingsmetoder? Hvad er tokenisering, og hvorfor er det nødvendigt? Vi sørger for at holde dig opdateret med de seneste direktiver og vigtige nyheder. Sikkerheden strækker sig også til beskyttelse af kunde- og transaktionsdata. Nødvendige foranstaltninger og beskyttelse etableres i vores systemer, så du og dine kunder føler sig sikre ved betalinger. Som kunde hos os kan du stole på, at dine betalingsløsninger overholder gældende regler og love.
4. En samlet kundeoplevelse
Som erhvervsdrivende ved du, at en tilfreds kunde oftere bliver en tilbagevendende kunde. Købsoplevelsen er vigtig og omfatter mere end bare pris og udvalg. Ved at samle dine betalingsmetoder og -løsninger et sted får kunden en samlet oplevelse og vender forhåbentlig tilbage ved næste køb.
5. Enkel og effektiv for dig, der ønsker overblik
Det er ikke kun dine kunder, der skal have en god oplevelse. Det er mindst lige så vigtigt, at transaktionerne, afstemningerne, udbetalingerne og rapporterne fungerer godt for dig. Log ind på vores portal for at få overblik over alt dette og download de rapporter, du gerne vil se nærmere på. Derudover finder du servicegebyrer, vilkår og meget mere ét sted.
6. Personlig support, når du har brug for det
Når du har et spørgsmål, stort eller lille, letter det, hvis du kun behøver henvende dig til én leverandør. Ud over supportsiden på nettet, hvor de mest almindelige spørgsmål og svar om vores tjenester findes, hjælper vores kyndige kundeservice dig med alt, hvad der vedrører dine betalingsløsninger hos os. Du vælger selv, om du vil sende os en e-mail eller ringe til os. Og hvis du skal implementere en ny betalingsmetode i din virksomhed, hjælper vi dig med at komme i gang. Vi er her for dig!
Ønsker du at samle dine betalingsløsninger hos os?
At samle dine betalingsløsninger hos én leverandør gør det lettere både for dig og giver dine kunder en god købsoplevelse. Har du i øjeblikket betalingsløsninger hos forskellige leverandører? Intet problem, kontakt os, så hjælper vi dig med at flytte dem til os.
Jeg tænker ikke der skal stå Sveriges størte i en dansk artikel? Skal vi omformulere eller blot lade det være velvidende det er danskere vi henvender os til?