Merchant PortalAdministrationsinterface til betalingsløsninger
PosPayTransaktionsinformation fra betalingsterminaler
Card ManagementAdministrationsinterface til håndtering af gavekort og værdikoder
Hvis du tager mod kortbetaling, kan du øge dit salg, uden at gå på kompromis med din service over for kunderne. Du bidrager også til at reducere mængden af kontanter i samfundet, og det er godt for både miljøet og sikkerheden.
Kontakt os
Når en kunde betaler med kort i butik eller online, går betalingen via kortnetværk som Visa og Mastercard. Kortindløsning er aftalen, der binder det hele sammen – den gør, at Swedbank Pay kan modtage transaktionen, kontrollere at betalingen godkendes og overføre pengene til din konto.
Kort sagt: du sælger, kunden betaler, vi sørger for, at du får pengene.
Hos os får du en tryg partner, der sørger for, at alt fungerer bag kulisserne – hurtigt og sikkert.
Kortindløsning fungerer sammen med vores øvrige betalingstjenester – som betalingsterminaler og onlinebetalinger – for at skabe et samlet flow. Du kan starte med det, du har brug for nu, og vokse med os, når din virksomhed vokser.
Indgå en indløsningsaftale med os, så hjælper vi dig med at koble den sammen med din betalingsterminal eller e-handelsløsning. Vi hjælper dig også i gang med vores virksomhedsportal Merchant Portal, hvor du får fuldt overblik over dine transaktioner.
Med vores kortindløsning får du også adgang til Merchant Portal – en gratis webtjeneste, hvor du kan administrere dine indløste kortkøb.
For at kunne modtage betalinger med kort skal du bruge en kortterminal i butikken eller en digital online betalingsløsning. Men du skal også have pengene fra selve kortkøbet ind på din konto. Det gør du med en aftale for kortindløsning.
Kontakt os på 88 62 40 02, så hjælper vi dig videre.
Det tager normalt 3-5 bankdage at få en indløsningsaftale. Hvis du har underskrevet en aftale for "Kortindløsning internet", skal vi også sende dine oplysninger til Visa og Mastercard. Det tager yderligere 5 bankdage.
Udover vores behandlingstid har terminalleverandørerne og betalingscentralerne også deres egen behandlingstid. Kontakt dem for at finde ud af, hvor lange disse er. Bestiller du en betalingsterminal hos os er leveringstiden ca 5 hverdage.
Allerede to hverdage efter, at du har taget imod betaling med kort, kan du forvente at få pengene på din bankkonto. Kortsalg samles i bundter og rapporteres dag for dag.
Hvis du har flere butikker/salgssteder, på forskellige adresser, skal du underskrive en aftale pr. salgssted. Du behøver dog ikke tegne en aftale per terminal, hvis terminalerne ligger på samme adresse og tilhører samme virksomhed.
Der findes ikke forskellige niveauer af rettigheder i Merchant Portal. Alle brugere har adgang til den samme information og kan udføre de samme handlinger inde i portalen.
Merchant Portal er en gratis tjeneste, hvor du får et løbende overblik over korttransaktioner, servicegebyrer og elektroniske dokumenter. Hvis du ønsker at oprette denne service, kan du kontakte os via mailformularen her eller ring på 88 62 40 02.
Customer service
Kontakt os allerede i dag, hvis du vil vide mere om, hvad vi kan gøre for netop dig og din virksomhed. Vi gennemgår de behov, du og dine kunder har, og finder den rigtige løsning til dig.
Se Swedbank Pays databeskyttelsesoplysninger for behandling af dine personoplysninger
Møder du dine kunder via e-handel, hjemmeside eller app? Vi hjælper dig med sikkert og problemfrit at modtage betaling online med de mest populære betalingsmetoder – uanset hvor i verden dine kunder befinder sig.
Har du en butik, restaurant eller et andet sted, hvor du vil modtage betaling fra dine kunder? Vi hjælper dig med kortterminal, kortindløsning og alt andet, du har brug for, til at komme i gang.
Du har måske hørt om betalingstjenestedirektivet PSD2 på et tidspunkt, men hvad betyder det egentlig? Læs vores spørgsmål og svar, hvis du vil vide mere om EU-direktivet, som regulerer betalingstjenester i EU, og hvordan det påvirker dig.
Til vores kontaktformular
Telefon: +45 88 62 40 02
Hverdage 8-18 og weekend 10-16
Ændring af kundeoplysninger