Merchant PortalAdministrationsinterface til betalingsløsninger
PosPayTransaktionsinformation fra betalingsterminaler
Card ManagementAdministrationsinterface til håndtering af gavekort og værdikoder
Abonnementsbetalinger er praktiske - både for dine kunder og dig, der sælger abonnementsbaserede tjenester og produkter. Men tab på grund af udløb eller spærring af gemte kort kan forårsage irritation for begge parter og tabt salg for dig. En ny, intelligent løsning sikrer, at dette aldrig sker igen.
Dine kunder kan pludselig få et nyt kortnummer af flere årsager. Den mest almindelige er, at kortets gyldighedsperiode udløber, og de modtager et nyt med posten, men det kan også være, fordi kunden har spærret kortet på grund af tab eller tyveri. Uanset årsagen skaber dette problemer, hvis kunden abonnerer på tjenester eller produkter, hvor de gemte kortoplysninger nu er ugyldige.
Tidligere skulle kunden gå ind på hver enkelt abonnement og manuelt indtaste de nye kortoplysninger, noget der kan tage tid eller let glemmes. For dig, der sælger abonnementer, kan tabene ved denne type afbrydelser blive meget store. Med vores tjeneste til gemte kort behøver du ikke længere bekymre dig takket være en smart løsning, der også gør hele betalingsprocessen mere sikker.
Når en kunde registrerer sit kort hos os i forbindelse med oprettelsen af abonnementet eller prænumerationen, oversættes kortoplysningerne til en reference (en såkaldt token), der kun er gyldig i din butik. Dette øger sikkerheden, da ingen kort- eller personoplysninger videregives eller er forbundet med referencen, og den kan ikke bruges andre steder. Du opkræver kunden ved at sende reference og beløb via vores API - grænsefladen mellem din butik og vores tjenester.
Referencen peger mod kontoen, som kundens kort er tilknyttet. Når kortet udløber eller skiftes af en anden årsag, opdateres betalingsoplysningerne automatisk, uden at du behøver tænke på noget. Kunden behøver ikke manuelt indtaste de nye oplysninger, og du mister ikke indtægter unødigt.
Kort sagt giver abonnementsbetaling via os dig:
Læs mere om vores løsninger til onlinebetalinger her eller ring til os på +45 88 62 40 02, så hjælper vi dig med at komme i gang!
Takket være et samarbejde med Payee kan du nu vælge at modtage betaling med Swedbank Pay i din Shopi...
Takket være et stærkt partnerskab med personlig kontakt og korte behandlingstider lykkedes det for S...
I dagens hurtigt foranderlige betalingslandskab er det vigtigere end nogensinde at vælge de rigtige ...
Til vores kontaktformular
Telefon: +45 88 62 40 02
Hverdage 8-18 og weekend 10-16