Overgang til ny platform

24. september 2020

Forlænget frist for integration til den nye betalingsplatform

Vores deadline for at flytte kortbetalinger fra den gamle til den nye betalingsplatform er blevet forlænget for de af jer, der påbegyndt flytningen, men ikke har haft tid til at afslutte den. Årsagen er, at du som kunde skal have en så smidig og god integration som muligt.

Målet er stadig at lukke alle kortbetalinger på den gamle betalingsplatform så hurtigt som muligt, da det ikke lever op til EU-direktivets (PSD2) og kortselskabernes (EMV 3DS) krav om mere sikre onlinebetalinger.

--------------------------------

4. august 2020

Kortbetalinger lukkes ned på den gamle betalingsplatform.

Hvis du er kunde hos os og ikke nåede, at påbegynde byttet af  betalingsplatformændringen før 30. juni 2020, vil din kortbetalingsløsning ikke længere opfylde kravene i EU-direktivet (PSD2) og kortselskaber (EMV 3DS) for mere sikre online betalinger. Dette betyder, at vi lukker din betalingsløsning for kort på den gamle betalingsplatform.

Hvis du skifter til vores nye betalingsplatform inden 30. september 2020, lever din kortbetalingsløsning automatisk op til de nye krav og begynder at fungere igen. Instruktioner til, hvordan man flytter til den nye platform, findes længere nede på siden. Hvis du vælger ikke at skifte til vores betalingsplatform inden 30. september 2020, vil din kortaftale med os blive opsagt i overensstemmelse med vores generelle vilkår og betingelser.

--------------------------------

17. juni 2020

Har du skiftet til vores nye betalingsplatform?

Hvis ikke, skal du starte flytningen senest den 30. juni. Vi lukker ikke korttransaktionerne på den gamle betalingsplatform den 30. juni, men for at fortsætte med at bruge vores kortservice, skal du have startet integrationen senest 30. juni. Du kan læse mere om, hvordan du flytter til den nye betalingsplatform på denne side.

--------------------------------

Du har måske allerede læst brevet "Vigtige oplysninger om ændringer af dine betalingstjenester hos os"? Så ved du allerede, at du skal flytte dine betalingsløsninger til vores nye platform hurtigst muligt og senest 30. juni 2020. Når du har gjort det, vil dine betalingsløsninger opfylde EU-direktivet (PSD2) og kortselskabernes krav (EMV 3DS) om mere sikre betalinger online.

Hvad skal du gøre?

Hvordan du skifter til den nye betalingsplatform afhænger af den integrationsløsning, du har på den nuværende platform. Vælg den samme løsning, du bruger i dag. Nedenfor kan du finde flere oplysninger om de enkelte løsninger, og hvordan overgangen foregår.

  • Modul

Hvis du bruger et modul idag, anbefaler vi at du kontakter en af vores partnere. Du kan finde en liste over vores tekniske partnere her. Kontakt os på move.to@swedbankpay.dk hvis du har brug for at finde en partner-

Du kan også lave intergrationen selv. Klik her hvis du vil vide mere om dette.

  • Partner

Du kan finde en liste over vores tekniske partnere her. Savner du din partner på listen? Kontakt os, så hjælper vi dig move.to@swedbankpay.dk.
Din tekniske partner vil samarbejde med os om at gennemføre platformsændringen for dig. Hvis du har spørgsmål om overgangen, bedes du kontakte din partner.

  • Egen integration

Vi tilbyder SDK'er (Software Development Kits) på PHP, hvis du selv foretager integrationen. Hvis du bruger din egen integration, skal du følge trinnene i denne liste.

  • Ikke sikker på, hvilken løsning du bruger?

Hvis du ikke ved, hvilken løsning du bruger i dag, kan du kontakte os, så hjælper vi dig move.to@swedbankpay.dk.

 

Har du brug for hjælp?

Er du kunde hos os og har spørgsmål om overgangen til den nye betalingsplatform? Kontakt os, så hjælper vi dig move.to@swedbankpay.dk.