På grund af coronavirus

Som alle ved står vi med en udfordring i disse tider med spredningen af coronavirus. Her sammenfatter vi, hvad vi gør, og hvordan det påvirker vores aktiviteter og vores kunder.

Vi forsætter med planlagte leverancer og support til alle vores kunder. Vi holder åben som sædvanlig via telefon og e-mail, og har hidtil taget disse skridt:

  • Vi overvåger situationen løbende, og følger råd fra myndighederne på vores markeder i Sverige, Norge, Danmark og Finland.
  • Vi vurderer situationen og træffer passende foranstaltninger ud fra den kriseplan, der er fastlagt, for at minimere forstyrrelser i vores systemer.
  • Vores teams er godt forberedt til at holde vores systemer kørende, trods reduceret arbejdskraft.
  • Alle medarbejder, der er vendt tilbage fra risikoområder, eller som har været i kontakt med nogen, der har været udsat for virusset, vil være i karantæne i 14 dage.
  • Vi har aflyst alle fysiske møder, og vi afholder møder online i størst mulig udstrækning.
  • Som en del af Swedbank-koncernen følger vi Swedbanks retningslinjer og beslutninger på dette område.

Vi arbejder for at opfylde dine behov, og vil støtte dig efter bedste evne i disse udfordrende tider. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.

Har du en kortterminal fra os? Her kan du læse, hvordan du rengør den på den rigtige måde.